Často kladené dotazy
Jak se mohu do programu přihlásit?
Registrace je naprosto jednoduchá, můžete ji provést:
- online na webu www.fischer.cz (v klientské sekci stačí zaškrtnout, že chcete být členem programu),
- osobně na pobočce,
- telefonicky přes call centrum.
Jak často musím nakupovat zájezdy, abych splnil/a podmínky programu?
- Balíček CLASSIC získá každý člen automaticky hned po registraci – bez ohledu na počet absolvovaných zájezdů.
- Pro získání dalších balíčků je potřeba zakoupit a odjet alespoň 2 zájezdy během posledních 36 měsíců.
- Počítají se i zájezdy z minulosti.
Musí být zájezdy napsané na moje jméno, nebo se počítají i zájezdy pro rodinu/přátele?
Do programu se započítávají pouze zájezdy zakoupené na vaše jméno, příjmení a e-mail. Zároveň musíte být objednavatelem i cestujícím.
Jsou nějaká omezení pro vstup do programu?
Ne, program je zdarma pro všechny osoby starší 18 let.
Jaké výhody mohu získat?
Jako členové programu můžete po registraci čerpat výhody balíčku CLASSIC i bez zakoupeného zájezdu, například:
- speciální nabídky a akce pouze pro členy,
- newsletter se zajímavostmi ze světa cestování,
- narozeninové překvapení,
- slevy u partnerů programu.
- slevy na doplňkové služby,
- finanční slevy na samotné zájezdy.
Jak se počítá hodnota slevy nebo výhody?
Výše slevy závisí na ceně aktuálně objednávaného zájezdu za 1 dospělou osobu (bez doplňkových služeb). Dostupné jsou tyto balíčky s podmínkami:
- CLASSIC – pro všechny členy bez ohledu na cenu zájezdu,
- CARE – zájezd do 24 999 Kč / osoba,
- KOMFORT – zájezd od 25 000 Kč / osoba.
Mohu výhody využít ihned při nákupu zájezdu?
- Slevu na zájezd je nutné uplatnit již při nákupu zájezdu.
- Slevu na doplňkové služby lze uplatnit i později, nejpozději však 60 dnů před odletem (pokud to podmínky smlouvy dovolují).
Platí sleva i pro spolucestující nebo jen pro mě?
- Sleva se vztahuje jen pro rodinné příslušníky, kteří cestují s vámi na stejné smlouvě.
- Objednavatel musí být zároveň i cestujícím.
Mohu slevy a výhody kombinovat s jinými akcemi nebo nabídkami?
- Slevy u first minute a last minute zájezdů se liší a mohou se měnit. Proto doporučujeme pravidelně kontrolovat svůj účet, abyste věděli, jaké výhody máte aktuálně k dispozici.
- Slevy není možné kombinovat s firemními slevami, ale lze je kombinovat s dalšími marketingovými akcemi nebo slevami.
Kolik času mám na využití získaných výhod?
Výhody se vztahují vždy k aktuálně zakoupenému zájezdu a jejich čerpání se řídí podmínkami smlouvy o zájezdu.
- Slevu na zájezd je nutné uplatnit již při nákupu zájezdu.
- Slevu na doplňkové služby lze uplatnit i později, nejpozději však 60 dnů před odletem (pokud to podmínky smlouvy dovolují).
Jak poznám, že jsem splnil/a podmínky pro získání výhod?
Veškeré informace najdete ve své klientské sekci a budete o nich také informováni e-mailem.
- Uvidíte, zda splňujete podmínku počtu nákupů za dané časové období (označeno jako „Výhody aktivního člena“).
- Zároveň zjistíte, do kdy je tato podmínka platná a do kdy můžete čerpat výhody pro nákup zájezdu (označeno jako „Člen do …“).
- 30 dní před koncem platnosti podmínek budete upozorněni e-mailem.
Kde si mohu zkontrolovat své aktuální výhody?
Přehled všech aktuálních výhod najdete po přihlášení do klientské sekce.
Co se stane, pokud zruším zakoupený zájezd?
- Pokud jste při nákupu využili doplňkové služby, jejich storno se řídí podmínkami smlouvy o zájezdu.
- Pro další nákupy se bude počítat, zda splňujete podmínku alespoň 2 zakoupených a absolvovaných zájezdů za posledních 36 měsíců.
Mohu výhody sdílet s jiným účastníkem zájezdu?
- Vždy záleží na charakteru výhody a její možnosti použití (na smlouvu o zájezdu, rodinné příslušníky nebo jednotlivce).
- Slevy platí vždy pouze pro objednavatele a jeho rodinné příslušníky uvedené na stejné smlouvě.
Co když při nákupu zájezdu zapomenu uplatnit výhodu?
- Doplňkové služby se slevou můžete dokoupit i později (pokud to podmínky dovolují).
- Finanční slevu na nákup zájezdu dodatečně uplatnit nelze.
Existují různé úrovně slev nebo výhod?
Ano, program nabízí 3 úrovně výhod – CLASSIC, CARE a KOMFORT.
Získám větší výhody, pokud koupím více zájezdů v kratším čase?
- Větší výhody získáte zakoupením hodnotnějšího zájezdu.
- Nezáleží na množství zakoupených zájezdů, pokud splníte základní podmínku daného balíčku (platí pro balíčky CARE a KOMFORT, kde je potřeba mít alespoň 2 odjeté zájezdy za posledních 36 měsíců).
Je rozdíl ve výhodách podle druhu zájezdu?
Ano, některé výhody není možné uplatnit dodatečně a vždy se řídí všeobecnými podmínkami nebo aktuálně probíhajícími akcemi.
Ztrácím nárok na výhody, pokud nebudu delší dobu nakupovat?
To záleží na typu balíčku:
- CLASSIC – výhody zůstávají, nezáleží na počtu zakoupených zájezdů.
- CARE a KOMFORT – je potřeba mít za posledních 36 měsíců alespoň 2 zakoupené zájezdy v odpovídajícím cenovém rozpětí a zároveň být jejich objednavatelem i účastníkem.
Co se stane s výhodami, pokud CK změní podmínky programu?
Výhody, které jste již využili, vám zůstávají. Nové podmínky se vztahují na další nákupy zájezdů.
Mohu program kdykoli ukončit?
Ano, z programu se můžete kdykoliv odhlásit a přestat čerpat výhody.