- Fischer.cz
- FAQ
Nejčastější dotazy
Jak požádat o změnu zájezdu?
Žádost o změnu zájezdu musí být vždy zaslána písemně z e-mailové adresy zákazníka uvedené v záhlaví Smlouvy o zájezdu nebo v dokumentu Potvrzení o zájezdu a jménem Zákazníka (tj. objednavatele zájezdu).
Žádost zašlete na adresu vašeho prodejce nebo na administrativa@dertouristik.cz
Žádost zašlete na adresu vašeho prodejce nebo na administrativa@dertouristik.cz
Jaké jsou podmínky vstupu do destinací?
Informace o podmínkách vstupu pro vás pravidelně aktualizujeme na této přehledné webové stránce Vstupní podmínky do destinací.
Jak řešit nahlášení škody?
Pokud dojde ke škodní události ještě před zahájením vašeho zájezdu, obraťte se přímo na ERV Evropskou pojišťovnu prostřednictvím webového formuláře.
Pokud ke škodní události dojde v průběhu zájezdu, obraťte se na delegáta a asistenční službu (telefonní číslo na asistenční službu je uvedeno v pokynech k odletu – platí pro klienty se sjednaným pojištěním u naší cestovní kanceláře).
Škodní událost nahlaste u ERV Evropské pojišťovny do 30 dní od data plánovaného odletu. Kromě vyplněného protokolu zašlete i další dokumenty a účty (např. lékařská zpráva, potvrzení rezervace se stornem).
Více informací
Pokud ke škodní události dojde v průběhu zájezdu, obraťte se na delegáta a asistenční službu (telefonní číslo na asistenční službu je uvedeno v pokynech k odletu – platí pro klienty se sjednaným pojištěním u naší cestovní kanceláře).
Škodní událost nahlaste u ERV Evropské pojišťovny do 30 dní od data plánovaného odletu. Kromě vyplněného protokolu zašlete i další dokumenty a účty (např. lékařská zpráva, potvrzení rezervace se stornem).
Více informací
Kdy a jak obdržím pokyny k odletu?
Pokyny k odletu obdržíte 5-7 dní před zahájením zájezdu. Dozvíte se v nich veškeré podrobnosti ohledně vašeho odletu jako např. čas odletu a příjezdu na letiště a povolenou maximální váhu zavazadel. Spolu s pokyny k odletu obdržíte i veškeré potřebné dokumenty – potvrzení letu, potvrzení ubytování a potvrzení pojištění (pokud jste uzavřeli cestovní pojištění prostřednictvím naší cestovní kanceláře).
Jaké jsou podmínky přepravy kočárku v letadle?
Přeprava jakéhokoliv typu kočárku v letadle je bezplatná a není nutné ji předem nahlašovat u CK FISCHER. Jen jej nezapomeňte nahlásit u odbavovací přepážky.
Přepravovaný kočárek musí být také zabalen do ochranné fólie. Za poškození nezabalených kočárků během letu nenese FISCHER ani letecká společnost zodpovědnost.
Kočárek je možné mít u sebe až do nástupu do letadla, pak je předán stevardům.
Přepravovaný kočárek musí být také zabalen do ochranné fólie. Za poškození nezabalených kočárků během letu nenese FISCHER ani letecká společnost zodpovědnost.
Kočárek je možné mít u sebe až do nástupu do letadla, pak je předán stevardům.
Kolik zavazadel můžu mít s sebou?
Každý cestující má nárok na 1 kus odbaveného zavazadla o hmotnosti 23 kg (z manipulačních důvodů nesmí váha jednoho zavazadla přesáhnout 32 kg) a 1 kus příručního zavazadla do hmotnosti 8 kg o rozměrech 56x45x25 cm (DxŠxH), přičemž součet všech tří rozměrů nesmí přesáhnout 115 cm.
Děti do věku 2 let mají nárok na přepravu 1 kusu odbaveného zavazadla do 10 kg, přičemž součet všech tří stran nesmí přesáhnout 115 cm.
Není možné sčítat váhu zavazadel v rámci jedné rodiny/cestovní smlouvy.
Slunečníky musí být odbaveny jako samostatné zavazadlo (nemohou být připevněny ke kufru a odbaveny v rámci jednoho zavazadla ani v případě, že konečná váha nepřekročí 23 kg).
Informace o přepravovaných zavazadlech u jiných leteckých společností než Smartwings si ověřte u CK.
Děti do věku 2 let mají nárok na přepravu 1 kusu odbaveného zavazadla do 10 kg, přičemž součet všech tří stran nesmí přesáhnout 115 cm.
Není možné sčítat váhu zavazadel v rámci jedné rodiny/cestovní smlouvy.
Slunečníky musí být odbaveny jako samostatné zavazadlo (nemohou být připevněny ke kufru a odbaveny v rámci jednoho zavazadla ani v případě, že konečná váha nepřekročí 23 kg).
Informace o přepravovaných zavazadlech u jiných leteckých společností než Smartwings si ověřte u CK.
Kdy začíná a kdy končí ubytování a stravování?
Začátek ubytování většinou bývá mezi 14. a 17. hodinou (liší se od hotelu).
Konec ubytování bývá mezi 9. a 12. hodinou (liší se od hotelu).
Stravování začíná jídlem, které následuje jako první po check-inu v hotelu. Při příjezdu do hotelu v pozdních večerních hodinách začíná strava snídaní následující den (proto doporučujeme do kufru přibalit láhev s vodou a malé občerstvení).
Stravování v hotelu končí posledním jídlem před check-outem z hotelu. Při odjezdu z hotelu v brzkých ranních hodinách je strava ukončena předchozí den večeří.
- Klienti s příletem do destinace 1. dne zájezdu před tímto časem musí na ubytování počkat. Dřívější ubytování závisí na volných kapacitách hotelu.
- Klienti s příletem do destinace 1. dne zájezdu ve večerních hodinách/s příjezdem do hotelu 2. dne zájezdu jsou ubytováni ihned po příjezdu.
- První den našich leteckých zájezdů je určen k přepravě, nikoliv již k vlastní dovolené (viz. Podmínky pro cestující, kapitola Důležité informace, sekce Délka pobytu).
Konec ubytování bývá mezi 9. a 12. hodinou (liší se od hotelu).
- Klienti s odletem z destinace poslední den zájezdu ve večerních nebo nočních hodinách/den po posledním dni zájezdu taktéž musí opustit pokoj v tomto časovém úseku.
- Poslední den našich leteckých zájezdů je určen k přepravě, nikoliv již k vlastní dovolené (viz. Podmínky pro cestující, kapitola Důležité informace, sekce Délka pobytu).
Stravování začíná jídlem, které následuje jako první po check-inu v hotelu. Při příjezdu do hotelu v pozdních večerních hodinách začíná strava snídaní následující den (proto doporučujeme do kufru přibalit láhev s vodou a malé občerstvení).
Stravování v hotelu končí posledním jídlem před check-outem z hotelu. Při odjezdu z hotelu v brzkých ranních hodinách je strava ukončena předchozí den večeří.
Jaké možnosti výletů nabízíte v destinaci?
Během vaší dovolené si můžete vybrat z široké nabídky fakultativních výletů, ke kterým vám poskytne bližší informace delegát na místě. Přehled výletů najdete také v naší mobilní aplikaci.
Proč si mám stáhnout vaši mobilní aplikaci?
Mobilní aplikace Fischer nabízí hned několik výhod, jako jsou:
- přehled všech zájezdů na jednom místě,
- informace o vašem letu,
- důležité kontakty vždy po ruce,
- fotky hotelu, doba transferu a další podrobnosti,
- tipy na zajímavá místa a fakultativní výlety,
- možnost online objednání příští dovolené.