Nadstandardní služby, bazény a pláž luxusní. Všem bych doporučila.
Lenka Maraliková
Úžasný výhled na moře, fantastický vnitřní bazén a sauny.
František Gajdošík
Potěšil nás velký výběr termálních bazénů a vynikající strava.
Časté dotazy
Jaké všechny typy saun hotely nabízí?
Standardem většiny hotelů je finská a parní. V drtivé většině případů je však výběr saun mnohem širší, stačí se podívat na stránku konkrétního hotelu, případně zavolat na bezplatnou linku 800 12 10 10. Všechny podrobnosti vám sdělíme po telefonu.
Je wellness v ceně, nebo za příplatek?
Tuto informaci najdete na stránce konkrétního hotelu, případně na bezplatné lince 800 12 10 10.
Co všechno zahrnuje cena leteckého pobytového zájezdu?
V ceně máte letenku, taxy a další poplatky, transfer z letiště do hotelu a zpět (pokud je součástí zájezdu), zvolené ubytování, stravu a povinné pojištění proti úpadku cestovní kanceláře. Kompletní seznam služeb najdete vždy na stránce zájezdu.
Jaká velikost a váha zavazadel je v ceně zájezdu?
Na charterových letech společnosti Smart Wings, zajišťující většinu letních zájezdů, je v ceně 23 kg zavazadlo a 8 kg příruční zavazadlo (rozměry max. 56 x 45 x 25 cm) na cestujícího. Váhu zavazadel nelze sčítat v rámci rodiny. Slunečníky musí být odbaveny jako samostatné zavazadlo a ani je nelze připevnit k zavazadlům. Přesné informace najdete v pokynech pro cestující, které dostanete 4 – 5 dnů před odletem.
Jaké služby si mohu přiobjednat navíc?
Na charterových letech společnosti Smart Wings si můžete přikoupit nadváhu zavazadel, seating, vyblokované sedadlo, speciální stravu (miniřízečky, kanapky, speciální jídlo pro děti apod.) a službu Travel Plus Comfort (na některých letech).
K zájezdu si můžete přiobjednat také cestovní pojištění, výlety a pronájem auta v destinaci nebo parkování na letišti.
Vše si můžete objednat při koupi zájezdu na webu, případně přiobjednat později.
Jaké výlety máte v nabídce?
Téměř každá destinace nabízí celodenní výlety, vstupenky či organizovaný výlet do aquaparku, ZOO nebo na loď. Konkrétní možnosti vám sdělíme na bezplatné lince 800 12 10 10.
Kdy a jak můžu za zájezd zaplatit?
U zájezdů v předprodeji zaplatíte minimální zálohu při rezervaci a doplatek uhradíte až 30 dnů před odletem/odjezdem. Pokud dovolenou koupíte v době kratší než 30 dnů před odletem/odjezdem, zaplatíte celou částku při uzavření smlouvy o zájezdu.
Kdy dostanu pokyny k odbavení a letenky?
Pokyny k odbavení posíláme elektronicky zpravidla 4-5 dní před odletem. U vybraných typů zájezdů (Fischer Dynamix nebo City Breaks) je možné po zaplacení zájezdu získat odbavení okamžitě.
Mohu zájezd změnit nebo zrušit po zaplacení?
Informace ohledně možnosti změny či zrušení zájezdu najdete ve všeobecných podmínkách pro cestující. Pokud potřebujete změnit nebo zrušit váš zájezd, neváhejte nás kontaktovat.