Pro vaši dovolenou plnou zážitků se vždy snažíme vybírat jen kvalitní služby, na které se můžete spolehnout. Pokud by se i přesto v průběhu vaší dovolené vyskytly odchylky od sjednaných služeb, poskytneme vám kompenzaci, která může být až 100 % ceny zájezdu.
International Travel Quality Standard (ITQ Standard) se vztahuje na všechny námi nabízené destinace a služby pod značkou FISCHER a zaručuje vám garanci úrovně služeb zakoupeného zájezdu spolu s jednoznačně vymezenou kompenzací v případě nesplnění některé z poskytovaných služeb.
Pro využití reklamace pomocí ITQ Standardu postupujte takto:
Kompenzace se týká například nedostatků ve vybavení pokoje nebo hotelu, změny v typu stravování aj. V případě, že celková kumulovaná výše přiznané kompenzace přesáhne hodnotu 50 % z ceny zájezdu, přiznáme vám dodatečný nárok na kompenzaci „ztráty radosti z dovolené“.
V případě vzniku vad definovaných v ITQ standardu v průběhu vaší dovolené, kontaktujte delegáta naší cestovní kanceláře. Delegát posoudí, zda je stížnost oprávněná a následně s vámi sepíše protokol o vadě, který následně zašle na centrálu naší cestovní kanceláře k vyřízení.
Poté vám vrátíme procentuální podíl ze základní ceny zájezdu v závislosti na době, po kterou problémy přetrvávaly. Pro vaši představu, pokud například neteče voda déle jak 3 hodiny po dobu dvou dnů, dostanete 15 % z ceny zájezdu, resp. poměrnou část za dva dny. Pokud tedy byla základní cena zájezdu například 20 000 korun na 10 nocí, vrátíme vám 600 korun.
Standardní doba vyřízení reklamace je podle zákona 30 dní od převzetí reklamace zástupcem cestovní kanceláře (delegátem).
Zanechte nám svůj telefon a náš odborný poradce vás bude kontaktovat.
Zavolejte mi zpět
Sjednejte si schůzku v nejbližší pobočce. Šetřete čas a nechte nás vypracovat vhodnou nabídku.
Objednat schůzku
Nejste si 100% jistí výběrem zájezdu? Jsme připraveni zodpovědět všechny vaše dotazy.
Odeslat dotaz
Zpětné volání
Dotaz k zájezdu
Zájem o službu
Návštěva pobočky
Můj FISCHER
Uživatelské jméno
Heslo Zapomněli jste heslo?
Zadejte obsazenost
Počet cestujících 1. pokoj
Věk dětí
Přidat další pokoj
Kontaktujte nás